ვაკანსია

     

    საცალო გაყიდვების კონსულტანტი

    საჭირო უნარები:

    • მომხმარებლებთან თავაზიანი მისალმების უნარი.
    • შესაბამისი პირისპირი, სატელეფონო, ტექსტური შეტყობინებებით და ელექტრონული ფოსტით ეფექტური და ეთიკური კომუნიკაციის დამყარების უნარი.
    • ავტომობილების ძირითადი მომსახურების გარდა, დამატებითი მომსახურების / პროდუქტის და პოტეცნიური პრობლემების პრევენციის მიზნით რეკომენდაციის გაცემა და მომსახურების / პროდუქტის
    • გაყიდვის უნარი.
    • სხვადასხვა საავტომობილო სისტემების საშუალო დონეზე ტექნიკური ცოდნა და მომხმარებლებისთვის ამავე სისტემების მარტივად ახსნის უნარი მომსახურების ან პროდუქტის გაყიდვის მიზნით.
    • მომხმარებელთან პრობლემაზე ზემოქმედების, მოლაპარაკებისა და პრობლემების გადაჭრის უნარი.
    • მოხმარებელზე გაწეული მომსახურების ან გაყიდული პროდუქტის სწორად დოკუმენტირების უნარი
    • ციფრებთან და თანხებთან მარტივად მუშაობის უნარი.
    • სერვის მენეჯრთან ერთად მომხმარებლის კმაყოფილების და სამუშაოების დადებითად შეფასებისათვის, მომსახურების დროის ეფექტურად დაგეგმვის უნარი
    • დეტალებზე ორიენტირების და მომხმარებლის მოთხოვნებზე სწრაფად რეაგირების უნარი.
    • მომხმარებელზე ორიენტირი:
    • მაქსიმალურ ყურადღებას და ძალისხმევას უთმობს მომხმარებელის მომსახურების უმაღლეს დონეს.
    • ასევე გრძნობს თვითკმაყოფილებას, როდესაც მომხმარებელი კმაყოფილია.
    • ესმის და ითვალისწინებს მომხმარებლის საჭიროებებს და აქტიურად მუშაობს მათ დასაკმაყოფილებლად.
    • სურს გადააჭარბოს მოვალეობას და დაეხმაროს მომხმარებლებს მათი პრობლემების გადაწყვეტაში იმისათვის რომ მომხმარებელმა თავი დაფასებულათ იგრძნოს.
    • მომხმარებელთა საჩივრებს პირველ რიგში ხედავს, როგორც პროდუქტის გაყიდვის და მომხმარებელთა კმაყოფილების შექმნის შესაძლებლობებს.

    პოზიციის რეზიუმე:

    • როგორც ჩვენი გაყიდვების კონსულტანტი, თქვენ ხართ პასუხისმგებელი მომხმარებლებთან ურთიერთობისა და ნდობის დამყარებაზე.
    • კონკრეტული მომსახურების დასრულების შემდეგ კვლავ შეამოწმეთ ავტომობილი პოტენცური პრობლემის თავიდან ასარიდებლათ
    • ნათლად აცნობეთ მომხმარებელს თითოეული საჭირო შეკეთების ღირებულება (შრომა და ნაწილები ერთად).
    • აცნობეთ მომხმარებელს ავტომობილების სათანადო მოვლა-პატრონობის უპირატესობების შესახებ.
    • საჭიროების შემთხვევაში მომხმარებლებს რეკომენდაცია გაუწიეთ დამატებითი პროდუქტის ან მომსახურების შეძენის თაობაზე
    • სათანადოთ აცნობეთ სერვის მენეჯერს ან ტექნიკოსებს ავტომობილისთვის საჭირო მომსახურების შესახებ.
    • გადახედეთ მომხმარებელის ისტორიას და გაითვალისწინეთ მისი მოთხოვნები.


    მოკლედ - ფუნქციები და უნარები:

    • მომხმარებელთან ურთიერთობა;
    • გაყიდვების გაზრდა;
    • პროდუქტის ცოდნა ( შესწავლა );
    • სფეროში განვიტარება;
    • თანამშრომლობა გუნდის წევრებთან;
    • მარტივად ადაპტირება;
    • ზუსტი დიაგნოსტიკური ინფორმაციის შეგროვება;
    • ინფორმაციის დამუშავება და მიწოდება;
    • მომხმარებლის დაკმაყოფილების ენთუზიაზმი;
    • MS Office- ის საშუალო დონეზე ცოდნა.

    კომპანია დასაქმებულებს სთავაზობს:

    • სასიამოვნო სამუშაო გარემოს და მეგობრულ გუნდს კომპანიის ორივე ფილიალში;
    • ჯანმრთელობის და სიცოცხლის კორპორატიულ დაზღვევას;
    • პროფესიული განვითარების და კარიერული ზრდის შესაძლებლობას;
    • ტრენინგებს საქართველოში ( საზღვარგარეთ );
    • კორპორატიულ და გუნდურ ღონისძიებებს;


    შრომის ანაზღაურება: ფიკსირებული + საკომისიო ( საშუალოდ 1300 ლარი )


    დაინტერესებულმა პირებმა გამოგვიგზავნეთ თქვენი CV შემდეგ მისამართზე:

    Lmikadze@gezmotor.ge / Lmikadze@hotmail.com

    2020 წლის 15 ოქრომბრის ჩათვლით. წერილის სათაურში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანტური პოზიციის სახელწოდება.

     

     

     

     

     

    ავტომექანიკოსი

    პასუხისმგებლობა:

    • სერვის მენეჯერთან და სხვა მექანიკოსებთან გუნდური მუშაობა .
    • სატრანსპორტო საშუალებების პროფილაქტიკური მოვლის დაწყება და დასრულება, მაგალითად, ძრავის ზეთის, გადაცემათა კოლოფის, სხვა საპოხი მასალების ( სითხეების ) და ფილტრების შეცვლა.
    • ასევე, სასურველია სამუხრუჭე ხუნდების, საყრდენი დისკების, საბურავების და ნათურების შეცვლის ცოდნა ( სასურველია რომელიმე და უმჯობესია ყველა ერთად ) და სრული მომსახურების გაწევა.
    • მომხმარებლის მანქანებთან დაკავშირებული, მომსახურების ზუსტი ისტორიის ჩანაწერების წარმოება სერვის მენეჯერთან შეთანხმებით
    • ავტოსერვისის აღჭურვილობის გამოყენება ინსტრუქციის შესაბამისად, რეგულარული მოვლა და შეკეთება საჭიროებისამებრ.
    • ახალი პროდუქტის ან აპარატის გამოყენების სწავლის შესაძლებლობებში სავალდებულო ჩართვა სამუშაო ცოდნისა და ტექნიკური უნარების განახლების მიზნით.
    • უსაფრთხოების ზომების დაცვა ავტოსერვისში არსებულ დანადგარებთან, ხელსაწყოებთან, საპოხ მასალებთან და ქიმიკატებთან მუშაობისას


    მოთხოვნები:

    • საშუალო განათლების დიპლომი ან ექვივალენტი. სასურველია დამატებით ტექნიკური განათლება, არსებული სერთიფიკატები ან უმჯობესია მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება საავტომობილო მომსახურების განხრით.
    • სატრანსპორტო საშუალებების მექანიკური და ელექტრონული კომპონენტების საშუალო დონეზე ცოდნა
    • ხელსაწყოებთან და სხვა ავტოსერვისის აღჭურვილობსთან მუშაობის გამოცდილება.
    • მექანიკოსი უნდა იყოს ყურადღებიანი, კომუნიკაბელური, ტექნიკური დავალების შესრულებაზე და პრობლემის მოგვარებაზე ორიენტირებული.
    • თვითმოტივირებული და საიმედო თანამშრომელი დადებითი სამუშაო ეთიკით.


    კომპანია დასაქმებულებს სთავაზობს:

    • სასიამოვნო სამუშაო გარემოს და მეგობრულ გუნდს კომპანიის ორივე ფილიალში;
    • ჯანმრთელობის და სიცოცხლის კორპორატიულ დაზღვევას;
    • პროფესიული განვითარების და კარიერული ზრდის შესაძლებლობას;
    • ტრენინგებს საქართველოში ( საზღვარგარეთ );
    • კორპორატიულ და გუნდურ ღონისძიებებს;


    შრომის ანაზღაურება: ფიკსირებული + საკომისიო ( საშუალოდ 1100 ლარი )


    დაინტერესებულმა პირებმა გამოგვიგზავნეთ თქვენი CV შემდეგ მისამართზე:

    Lmikadze@gezmotor.ge / Lmikadze@hotmail.com

    2020 წლის 15 ოქტომბრის ჩათვლით. წერილის სათაურში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანტური პოზიციის სახელწოდება.

     

     

     

     

     

    კორპორატიული გაყიდვების წარმომადგენელი

    კორპორატიული გაყიდვების წარმომადგენლის პასუხისმგებლობა მოიცავს:

    • არსებული და პოტენციური მომხმარებლებისთვის მყარი არგუმენტების გამოყენებით პროდუქტებისა და მომსახურების გაყიდვა.
    • არსებული და პოტენციური მომხმარებლების ხარჯ-სარგებლის ანალიზის ჩატარება.
    • პოზიტიური საქმიანი ურთიერთობების შენარჩუნება მომავალი გაყიდვების უზრუნველსაყოფად.

     


    ვის ვეძებთ?!

    ჩვენ ვეძებთ შედეგებზე ორიენტირებულ გაყიდვების წარმომადგენელს რომელიც პასუხიმგებლობას აიღებს, არსებული და პოტენციური მომხმარებლის ინტერესების გათვალისწინებით მიიღებს შესაბამის გადაწყვეტილებებს, რათა უზრუნველყოს მომხმარებლის კმაყოფილების, მყიდველუნარიანობის და კომპანიის შემოსავლების მაღალი დონით ზრდა.


    პასუხისმგებლობა:

    • არსებული და პოტენციური მომხმარებლების წინაშე კომპანიის და პროდუქტის წარდგენა, პოპულარიზაცია და პროდუქტების / მომსახურების გაყიდვა მყარი არგუმენტების გამოყენებით.
    • არსებული და პოტენციური მომხმარებლების ხარჯ-სარგებელისა და საჭიროებების ანალიზის ჩატარება მათი საჭიროებების დასაკმაყოფილებლად.
    • პოზიტიური ბიზნეს გარემოს და მომხმარებელთან ურთიერთობების დამყარება, განვითარება და შენარჩუნება.
    • მომხმარებელთა პრობლემებისა და საჩივრების ოპერატიულად გადაწყვეტა მოხმარებლის კმაყოფილების მაქსიმალურად გაზრდის მიზნით.
    • შეთანხმებული გაყიდვების მიზნებსა და შედეგების დათქმულ ვადაში მიღწევა.
    • გაყიდვების ძალისხმევის კოორდინაცია გუნდის წევრებთან და სხვა განყოფილებებთან.
    • გაანალიზეთ ტერიტორიის / ბაზრის პოტენციალი, შეისწავლეთ პროდუქტი და ჩამოაყალიბეთ მოთხოვნა, მიწოდება და საბაზრო წონასწორობის ანალიზი და სქემა მენეჯმენთთან ერთად.
    • მიაწოდეთ მენეჯმენტს მომხმარებელთა საჭიროებების, პრობლემების, ინტერესების, კონკურენტული საქმიანობისა და ახალი პროდუქტებისა და მომსახურების პოტენციალის შესახებ ანგარიშები.

    მოთხოვნები:

    • დადასტურებული სამუშაო გამოცდილება გაყიდვების წარმომადგენლად.
    • MS Office- ის შესანიშნავი ცოდნა.
    • BRM და CRM პრაქტიკასთან თუნდაც მცირე გამოცდილება და პროდუქტიული ბიზნეს ურთიერთობების დამყარების უნარი.
    • მაღალი მოტივაცია და მიზანმიმართული გაყიდვების გამოცდილება.
    • გაყიდვის, კომუნიკაციისა და მოლაპარაკების შესანიშნავი უნარი.
    • პრიორიტეტების განსაზღვრა, დროის მენეჯმენტი და ორგანიზაციული უნარები.
    • აუდიტორიის საჭიროებებზე მორგებული პრეზენტაციების შექმნისა და წარდგენის შესაძლებლობა.
    • ურთიერთობების მართვის უნარები და უკუკავშირისადმი ღიაობა.
    • უმაღლესი განათლება ბიზნეს ადმინიტრირების, ფინანსების, მარკეტინგის ან სხვა ტექნიკური მიმართულებით.

    კომპანია დასაქმებულებს სთავაზობს:

    • სასიამოვნო სამუშაო გარემოს და მეგობრულ გუნდს კომპანიის ორივე ფილიალში;
    • ჯანმრთელობის და სიცოცხლის კორპორატიულ დაზღვევას;
    • პროფესიული განვითარების და კარიერული ზრდის შესაძლებლობას;
    • ტრენინგებს საქართველოში ( საზღვარგარეთ );
    • კორპორატიულ და გუნდურ ღონისძიებებს;


    შრომის ანაზღაურება: ფიკსირებული + საკომისიო ( საშუალოდ 2000 ლარი )


    დაინტერესებულმა პირებმა გამოგვიგზავნეთ თქვენი CV შემდეგ მისამართზე:

    Lmikadze@gezmotor.ge / Lmikadze@hotmail.com

    2020 წლის 15 ოქტომბრის ჩათვლით. წერილის სათაურში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანტური პოზიციის სახელწოდება.

     

     

     

    ბრენდ მენეჯერი

    ვის ვეძებთ?!
    • ბრენდ მენეჯერი მომხმარებლებისა და ტენდენციების კვლევას იყენებენ მოკლე და გრძელვადიანი სტრატეგიების შესაქმნელად, რაც შეცვლის ხალხის მიერ ბრენდის აღქმას და გაზრდის მის ცნობადობას. ბრენდ მენეჯერი პასუხისმგებელია მოახდინოს ბრენდის სტრატეგიის ადაპტირება კომპანიის სამიზნე აუდიტორიაზე.
    •  ბრენდ მენეჯერი, პირველ რიგში, პასუხისმგებელიან მაღალეფექტური მარკეტინგის გეგმების შემუშავებაზე მომხმარებლისა და ბრენდის სამიზნე ბაზრის ღრმად გააზრების გზით, რაც, თავის მხრივ, მოიტანს მოგებას და მაქსიმალურად ზრდის ბრენდის გრძელვადიან ფინანსური წარმატების პოტენციალს.
    პასუხისმგებლობა
    • ბაზრის კვლევის ჩატარება, არსებული და პოტენციური მომხმარებლის ტენდენციების შესაბამისად და სამომავლო ტენდენციების პროგნოზირების მიზნით;
    • კონკურენტებისა და მომხმარებელთა შეხედულების ანალიზის ჩატარება;
    •  სტრატეგიების და მარკეტინგული კამპანიების შემუშავება და მენეჯმენტი ბეჭდურ, სამაუწყებლო და ონლაინ პლატფორმებზე, იმისათვის რომ პროდუქტებმა და მომსახურებამ  დააკმაყოფილონ მომხმარებლის მოლოდინები და განავითარონ ბრენდესადმი სანდოობა
    • ბრენდების განვითარებისთვის გამოყოფილი სარეკლამო ბიუჯეტის მართვა ფინანსურ დეპარტამენთთან ერთად;
    • მარკეტინგული კამპანიის წარმატების ანალიზი და ანგარიშების შექმნა;
    •  გაყიდვების შესახებ ანგარიშის და გაყიდვების პროგნოზის ანალიზის შექმნა.
    • რეკლამის, პროდუქტის დიზაინისა და მარკეტინგის სხვა ფორმების ზედამხედველობა ბრენდინგში თანმიმდევრულობის შესანარჩუნებლად;
    • კლიენტებთან შეხვედრა და კოლეგებთან მუშაობა (მაგალითად, მარკეტინგის,გაყიდვებისა და ფინანსური განყოფილებები) კლიენტების საჭიროებების და ბრენდის გაყიდვების მოტივაციასთან დაკავშირებული პერსპექტივების ანალიზისა და გააზრების მიზნით;
    • პროდუქტის განვითარების, ფასების და ახალი ბიზნეს შესაძლებლობების შემუშავებაში დახმარება.

     

    მოთხოვნები და უნარები
    • ანალიტიკური უნარები და დეტალებისადმი ყურადღება;
    •  ტენდენციების გააზრება და მომხმარებლის სურვილებზე რეაგირების შესაძლებლობა;
    •  შემოქმედებითი, ინოვაციური და ორიგინალური იდეების წარმოების უნარი;
    • გუნდური მუშაობის უნარი;
    • ბიუჯეტების მართვისა და განაწილების შესაძლებლობა;
    • წერითი და ვერბალური კომუნიკაციის უნარი;
    •  ბაზრის კვლევის უნარი:
    •  დროის და პროექტის მართვის უნარები, მათ შორის ერთდროულად მრავალ პროექტზე მუშაობის შესაძლებლობა:
    •  სტრატეგიული აზროვნების და კამპანიების მოფიქრების უნარი;
    • დადასტურებული სამუშაო გამოცდილება გაყიდვების წარმომადგენლად;
    • MS OFFICE- ის შესანიშნავი ცოდნა;
    • უმაღლესი განათლება ბიზნეს ადმინიტრირების, საზოგადოებასთან ურთიერთობის, მარკეტინგის ან სოციალური მეცნიერებების სხვა ტექნიკური მიმართულებით.                                                
    კომპანია დასაქმებულებს სთავაზობს:
    •  სასიამოვნო სამუშაო გარემოს და მეგობრულ გუნდს კომპანიის ორივე ფილიალში.
    • ჯანმრთელობის და სიცოცხლის კორპორატიულ დაზღვევას.
    • პროფესიული განვითარების და კარიერული ზრდის შესაძლებლობას.
    • ტრენინგებს საქართველოში ( საზღვარგარეთ ).
    • კორპორატიულ და გუნდურ ღონისძიებებს. 

     

    შრომის ანაზღაურება: ფიკსირებული + საკომისიო ( საშუალოდ 2500 ლარი )

    დაინტერესებულმა პირებმა გამოგვიგზავნეთ თქვენი CV შემდეგ მისამართზე:

    Lmikadze@gezmotor.ge / Lmikadze@hotmail.com

    2020 წლის 15 ოქტომბრის ჩათვლით. წერილის სათაურში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანტური პოზიციის სახელწოდება.